جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبات دینی مریوان با محوریت دهه کرامت برگزار شد
30 اردیبهشت 1402 - 15:49
شناسه : 8676
بازدید 53
7
حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی بعنوان دبیر برنامه های اجرایی دهه کرامت ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام مبارک گفت: اگر این بانوی بزرگوار در عصر امروز هم وجود داشت قطعا بهترین دختر دنیا بود، ابعاد شخصیتی این بانو باید تبیین و شئون آن به جامعه وارد شود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی  استان کردستان، با اشاره به شعار «حضرت فاطمه معصومه(س) بهترین دختر دنیا» افزود: اگر این بانوی بزرگوار در عصر امروز هم وجود داشت قطعا بهترین دختر دنیا بود، ابعاد شخصیتی این بانو باید تبیین و شئون آن به جامعه وارد شود.

وی به تشریح برنامه های پیشنهادی شهرستان پرداخت و گفت: دیدار با فرزندان شاهد، تجلیل از دختران نمونه پرسنل زیر مجموعه و نیز جامعه هدف ادارات و از همه مهمتر ویژه برنامه روز دختر در دریاچه زریوار از مهمترین برنامه های این شهرستان است.

احمدی فرماندار مریوان و رئیس جلسه با اشاره به شعارهای دهه کرامت اظهار کرد: وقتی شعاری برای روزهای این دهه مطرح می‌شود به این‌ منظور است که هم به یک نظر واحد و همدل برسیم.

وی گفت: اگر دستگاهی نکته‌ای در مورد شعارهای دهه کرامت دارند در این جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه کرامت ارائه کنند تا به یک نظر واحد برسیم.

احمدی همکاری بیشتر اعضای ستاد در برگزاری برنامه های دهه کرامت علی الخصوص ویژه برنامه روز دختر در دریاچه زریوار را خواستار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.