برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در دیواندره
01 خرداد 1402 - 12:46
شناسه : 8685
بازدید 46
5
جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با حضور دختران شهرستان دیواندره و همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر همزمان با آغاز دهه کرامت اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی اقدام به برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) که با نام روز دختر نامگذاری شده است کرد.

فراست شاه‌محمدی از اساتید دانشگاه در این مراسم ضمن بیان سخنانی در باب جایگاه دختران در دین مبین اسلام و قبل از آن گفت: دختران رحمت الهی هستند و پسران نعمت خداوند هستند در روز قیامت نعمت را بازخواست می‌کند اما بر رحمت پاداش می‌افزاید.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد: در این مراسم علاوه بر گروه های سرود مسابقات جذابی هم برای دختران برگزار شد و در پایان از برترین‌های دختران در رشته های مختلف علمی، اخلاقی، ورزشی و غیره تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است؛ این مراسم در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور دختران که با لباس محلی و کردی اصیل حضور پیدا کرده بودند برگزار شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.