برگزاری اردوی مدیران و مربیان موسسات قرآنی شهرستان قروه
01 خرداد 1402 - 12:47
شناسه : 8741
بازدید 54
5
به مناسبت دهه کرامت اردوی سه روزه مربیان و مدیران موسسات خانه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه به شهرستان مریوان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام سیف الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با حضرت معصومه(س) و با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، اردوی سه روزه فرهنگی تفریحی مرییان و مدیران موسسات قرآنی این شهرستان در اردوگاه امام علی (ع) شهرستان مریوان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزی ضمن تقدیر از زحمات مربیان قرآنی افزود: مربیان و مدیران مراکز قرآنی سهم قابل توجهی در پرورش دینی نسل‌های آینده دارند و این در حالی است که تمرکز نظام آموزشی بیشتر موفقیت دانش‌آموزان در کنکور و طی درجات علمی است.

وی عنوان کرد: تلاش‌های معلمان قرآن شایسته توجه و تقدیر است و مدارس ما باید بیش از پیش از توان ظرفیت آنان بهره‌ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه ضمن اشاره به فعالیتهای سازمان گفت: یکی از اهداف این اردو تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و مربیان موسسات و خانه‌های قرآنی در طول سال بوده است که امید است اینگونه برنامه‌ها در سال جاری نیز برگزار گردد.

وی افزود: این اردو با حضور ۲۵ نفر از مدیران، مربیان قرآنی در راستای تعامل و فعالیت بیشتر در برگزاری کلاسهای تابستانی دنش آموزان صورت گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.