برگزاری جشن ولادت کریمه اهل بیت و روز دختر در مجتمع فرهنگی نور شهرستان قروه
31 اردیبهشت 1402 - 12:59
شناسه : 8744
بازدید 52
6
جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، آغاز دهه کرامت و روز دختر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، همزمان با دهه کرامت و اولین روز از این دهه مبارکه سالروز ولادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) مراسم جشن و سرور در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد .

حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه ولادت حضرت معصومه (س) را به دانش آموزان حاضر در مراسم تبریک گفت و افزود: تولد دختر یعنی موهبت بی بدیل خداوند به اهل خانه مخصوصا والدین.

وی افزود: هدف از نامگذاری این روز خجسته به نام روز دختر ااین است که دختران جامعه ما در سبک زندگی و فضایل دینی از شخصیت حضرت معصومه (س) الگو بگیرند.

حجت الاسلام سبزی مهم ترین فاکتور زندگی برای دختران را حفظ حجاب و حیا عنوان کرد و ادامه داد: این ویژگی در لحظه لحظه زندگی معصومین مشاهده می‌شود و حفظ حجاب می تواند اثرات مثبتی در جامعه داشته باشد و امنیت و آرامش را برای خانواده ها به ارمغان بیاورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اشاره به اهمیت حجاب تصریح کرد: دختران به‌عنوان مادران آینده نقش بزرگی در تربیت فرزندان دارند و باید الگوی خود را ائمه معصومین علیهم السلام قرار دهند و موفقیت جامعه آینده را تضمین نمایند.

گفتنی است: در ادامه برنامه های شاد به مناسبت ولادت با سعادت اخت الرضا (ع) برگزار شد، کیک تولد کریمه اهل البیت بریده شد و کام حاضرین در این عید و همزمان با روز دختر شیرین شد و در پایان برنامه به تعدادی از حاضرین به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.