یادواره خانگی شهداء در دیواندره برگزار شد
07 خرداد 1402 - 21:37
شناسه : 8782
بازدید 57
7
یادواره خانگی شهداء دیواندره، با همکاری تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و تکریم از خانواده های آنان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره در این دیدار با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا، روحیه خدمت‌گذاری در جامعه را دوچندان می‌کند، اظهار کرد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام رستمی افزود: سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری یادواره‌های شهدا باید مورد توجه دستگاه‌های اداری و مدیران باشد.

وی جایگاه خانواده شهدا به ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت دانست و عنوان کرد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

گفتنی است این یادواره‌ها با حضور فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه پاسداران، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و تعدادی از روسای ادارات و خانواده‌های معظم شهداء در خانه شهید عبدالله نظری و شهیدحامد رستمی برگزار و از خانواده‌های آنان تقدیر شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.