برگزاری مراسم شب هفتم شهدای شاهچراغ شیراز در سنندج
08 آبان 1401 - 4:05
شناسه : 882
بازدید 63
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مراسم شب هفتم شهدای شیراز که در حادثه تروریستی داعش به امام زاده شاهچراغ(ع) شیراز به شهادت رسیدند از سوی این اداره کل خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : مسعود محمدی منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت الاسلام برومند رازیانی روز در جمع کارکنان این اداره کل ضمن تسلیت به مردم ایران و محکوم کردن این حادثه توسط گروه تروریستی داعش اظهار داشت: حادثه شاه‌چراغ شیراز چیزی جز نشان دادن بیشتر چهره واقعی داعش برای مردم نبود چرا که مردمی که در یک مکان مذهبی مشغول به راز و نیاز با خدای خود هستند مستحقق چنین مظلومیتی نمی باشند.

 

حجت الاسلام برومند رازیانی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری این عزیزان در استان افزود: ادارات تبلیغات اسلامی کامیاران، قروه و بیجار اقدام به برگزاری مراسم شب سوم در مساجد جامع این شهرستان نمودند.

 

وی عنوان کرد:  یادواره شهدای مظلوم دانش‌آموز که در این حادثه تلخ به طور ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسیدند با حضور در مدارس و این استان برگزار می گردد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان از برگزاری مراسم شب شعر با حضور شاعران برجسته استانی و شهرستانی و همکاری ادارات فرهنگی  و هنری در این استان خبر داد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.