سوم خرداد؛ سالروز حماسه‌سازی عاشقان است
06 خرداد 1402 - 11:42
شناسه : 8905
بازدید 66
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: سوم خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر روزی است که رزمندگان ما با نثار جان خود و فداکاری و از خودگذشتگی جلوی دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و خرمشهر را آزاد کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام مهدی دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در مراسم سالروز آزادی سازی خرمشهر با بیان اینکه هدف دشمنان در تهاجم به خاک ایران اسلامی مقابله با اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) بود، اظهار داشت: علیرغم کمک‌های همه جانبه و فراوان استکبار جهانی، اراده مردم در برابر دشمنان در دفاع مقدس پیروز شد.

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس این است که دفاع پیروزمندانه و افتخار آمیز ملت ایران دفاع مقدس موجب شد تا انقلاب اسلامی به جهانیان معرفی شود و فتح خرمشهر از آن جهت برای ما ارزشمند قلمداد می‌شود که توانستیم از ارزش‌ها و خاک وطن صیانت کنیم.

حاجیان فرمانده حوزه مقاومت سپاه موچش نیز در این مراسم به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: ملت ایران با تکیه بر اراده و قدرت الهی توانست در برابر دشمنان پیروز و سربلند بیرون بیاید و به کار بردن جمله کلیدی حضرت امام(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد نشانه‌ای بارز در اراده الهی دارد که در فتح خرمشهر نمود پیدا کرد.

وی عنوان کرد: امروز برای آزادی خرمشهرهای پیش رو تبیین جمله راهبردی امام (ره) در مورد فتح خرمشهر یک ضرورت است و باید این نگرش توجه به قدرت خداوند مد نظر باشد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.