گرامیداشت یوم الله سوم خرداد در حسینیه سیدالشهدا(ع)  شهرستان مریوان
06 خرداد 1402 - 13:13
شناسه : 8918
بازدید 47
4
گرامیداشت یوم الله سوم خرداد در حسینیه سیدالشهدا (ع) مریوان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی مریوان و حضور آحاد مردم در حسینیه سیدالشهداء این شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در این مراسم جناب سرهنگ قیصر امیدی، فرمانده سپاه شهرستان مریوان اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت‌المقدس در سال ۱۳۶۱ در جنگ تحمیلی عراق با ایران بود که این شهر پس از ۵۷۸ روز از اشغال رژیم بعث عراق آزاد شد.

وی افزود: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

سرهنگ امیدی عنوان کرد: سوم خردادماه یادآور خون‌های پاک دلاور مردانی است که در راه دفاع از شرف و ارزش‌های ایران عزیز اسلامی و تدریس عشق و آزادگی در خرمشهر بر زمین جاری شد. در این روز رزمندگان جان بر کف این آب و خاک توانستند به نصرت و مدد الهی صدام و رژیم بعث عراق که از هر جهت از سوی ابرقدرت‌های جهان حمایت می‌شدند را از پای درآورند و اجازه ندهند ذره‌ای از خاک این مرز و بوم به دست بیگانه بیفتد.

وی گفت: وقتی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، یعنی برای خود، فرماندهان و بسیجیان، هیچ سهمی جز قدم برداشتن در راستای اراده و رضای خدا، قائل نشدند و این برداشت مهم از آن نوع مدیریت بود که توانست منجر به آزادسازی خرمشهر شود.

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.