اخلاق، ورزشکاران را به قله‌های رفیع انسانیت سوق می‌دهد
06 خرداد 1402 - 13:14
شناسه : 8928
بازدید 45
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گقت: بررسي جايگاه ورزشكاران از گذشته تاكنون نشان مي دهد اخلاق، ورزشكاران را به قله‌هاي رفيع انسانيت سوق مي‌دهد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان با حضور در ورزشگاه کارگران جام فوتسال اداره زندان اظهار داشت: انعكاس اخلاق و اخلاق مداري در همه جاي مي‌تواند تاثيرگذاري مثبتي را داشته باشد و بالعكس آن بي‌اخلاقي مايه آزردگي، دلخوري و يا ايجاد روحيه منفي در جامعه و ورزشكاران خواهد شد.

حجت الاسلام ورهرام افزود: يكي از پايه‌هاي اخلاق مداري و توجه به اخلاق را بايد در ورزش حرفه‌اي پيگير شد؛ جايي كه اخلاق نقش اساسي خواهد داشت.
وی عنوان کرد: پیامبر اسلام(ص) همیشه پیروانشان را به حسن سلوک و رفتار نیک و خلق پسندیده و اخلاق حمیده و محبت مهرورزی نه تنها با انسانها بلکه با همه جانداران توصیه وسفارش می‌کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به ویژگیهای پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: در میان ویژگیهای آخرین رسول خدا حضرت محمد(ص)، هیچ چیزی مهمتر از اخلاق آن حضرت نیست و از خود پیامبر(ص) هم روایت شده است که “إنّما بعثت لأتمّم مکارم الأخلاق: من تنها برانگیخته شدهام تا اخلاق بزرگوارانه را به کمال رسانم.
وی اظهار کر: يك ورزشكار حرفه‌اي بايد اخلاق حرفه‌اي را مدنظرش قرار دهد و كساني كه از وي الگوگيري پذيري دارند اخلاق نيك و حسنه را در جامعه و در بين جوانان، تماشاچيان و مردم اشاعه دهند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.