شهداء همانند نگینی در تاریکی درخشان هستند
06 خرداد 1402 - 13:11
شناسه : 8961
بازدید 54
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در یادواره شهدای موچش گفت: شهدا همچون نگینی در تاریکی درخشان هستند و باید همه ادامه دهنده راه آنان باشیم.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ یادواره شهدا خانگی شهید فرزاد ساعدموچشی با حضور فرمانده حوزه مقاومت شهرموچش، ماموستا فروتن، امام جمعه شهر موچش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران و سایر مسئولین موچش در منزل پدر آن شهید برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران شمن اشاره به مقام والای شهیدان اظهار کرد: امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا می باشد و باید قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد که فردای قیامت شرمنده آنان شویم.

وی عنوان کرد: شهدا با ما درس ایثار و فداکاری دادند، هدف از برگزاری این یادواره‌ها انتقال پیام شهیدان به نسل جوان جامعه و مردم است.

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: شهدا زنده هستند و در پیشگاه خداوند متعال جایگاه والای دارند که در قرآن کریم آیات بسیاری در وصف شهدا بیان شده است، شهدا با تاسی آیات قرآن کریم راه خود را استوار ادامه دادند و به فیض شهادت نائل شدند.

ماموستا فروتن، امام جمعه شهر موچش در یادواره شهدا خانگی در منزل شهید فرزاد ساعدموچشی با اشاره به زندگی خانواده شهیدان و مسئولیت سنگین آنان در جامعه برای زنده نگه داشتن نام این عزیزان گفت: امنیت وآسایش وراحتی ما مدیون خون شهدایی است که همه هستی خود را فدا نمودند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم .

گفتنی است؛ در ادامه مراسم پدر شهید ساعدموچشی خاطراتی از شهید بیان نمود و در پایان از خانواده آن شهید عزیز تقدیر به عمل آمد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.