بیش از 20 ویژه برنامه ولادت امام رضا(ع) در شهرستان بیجار برگزار مي شود
06 خرداد 1402 - 15:39
شناسه : 8969
بازدید 52
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری 20 ویژه برنامه مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در مساجد و هیات مذهبی این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ضمن بیان این خبر اظهار داشت: همزمان با میلاد امام رضا (ع) مراسمات جشن با شکوهی در سطح مساجد و هیات مذهبی این شهرستان برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این جشن اشاره کردو گفت :ترويج و گسترش سنت و سيره امام رضا(ع) و ايجاد فضای آگاهی برای افراد و ترويج زيارت از راه دور از مهمترین اهداف برپایی این جشن است.

حجت الاسلام مختاری نیا در ادامه با بیان اینکه یکی از بستر‌های خوب برای پرداختن به فرهنگ اهل بیت (ع) دهه کرامت است عنوان کرد: باید در این دهه زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش ما به امام رضا (ع) شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یاد آور شد: در این مراسمات علاوه بر مديحه ثرايي سخنرانان به بیان فضایل این امام رئوف خواهند پرداخت و ایستگاه های صلواتی در سطح شهرستان برپا خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.