امضاء تفاهم نامه پلیس فتا با اداره تبلیغات اسلامی مریوان
07 خرداد 1402 - 22:47
شناسه : 8997
بازدید 99
9
حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات  اسلامی مریوان و آقای کشتمند رئیس پلیس فتا شهرستان تفاهم نامه برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از جرائم سایبری و سواد رسانه  فی ما بین دو طرف  امضاء شد.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان،  منصورکشت مند رئیس پلیس فنای شهرستان مریوان در این جلسه گفت: رشد روزافزون فناوری‌های نوین و تجهیزات هوشمند، هر قشری را خواسته یا ناخواسته به فضای مجازی سوق داده است، بنابراین اگر کاربران سطح سواد دیجیتال و سواد رسانه‌ای خود را در این حوزه‌ها افزایش دهند مانع از سوءاستفاده افراد فرصت‌طلب می‌شوند.

وی ادامه داد: سهل‌انگاری، بی‌توجهی به حفاظت از حریم خصوصی، اعتماد کاذب، ‌ عدم آگاهی و رعایت‌نکردن نکات امنیتی توسط کاربران هنگام استفاده از اینترنت، می‌تواند مجرمان را در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود کمک کند.

حجت‌الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان هم با تاکید در بحث مبارزه و پیشگیری از جرائم اینترنتی نگاه و حساسیت متفاوتی لازم است چرا که تجربه نشان داده است می‌تواند قربانی زیادی بگیردو بدون توجه به میزان اثرگذاری و اثر بخش برنامه‌ها، امکان تحقق اهداف و دستیابی به موفقیت نخواهد بودو افزود: باید هدف تمام دستگاهها، سازمانها و نهادها ارتقاء آرامش و امنیت و آسایش مردم باشد.

وی در پایان ضمن تاکید به ارتقاء آگاهی های عمومی و داشتن برنامه‌های مستمر دراین خصوص، ارتقاء عملکرد دستگاهها و انجام وظیفه قانونی شایسته مسئولان و متولیان امور را در پیشگیری از آسیب‌ها و جرائم ضروری‌تر دانست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.