برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در مریوان
16 خرداد 1402 - 9:18
شناسه : 9149
بازدید 48
6
مراسم شهرستانی بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین شهرستان مریوان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، این مراسم با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مریوان در مجلس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان در محل مسجد جامع مریوان برگزار شد

سخنرانی دکتر احمدی فرماندار، قرائت قرآن توسط آقایان سروری و ورمزانی و پخش کلیپ از مهمترین برنامه های این مراسم معنوی بود.

در این مراسم فرماندار شهرستان با اشاره به همه جانبه بودن شخصیت حضرت امام (ره) گفت: در طول تاریخ بزرگمرادن زیادی بوده اند که هریک از جنبه هایی بر جامعه تاثیر گذار بوده اند اما شخصیت امام خمینی (ره) در همه ابعاد مورد توجه جامعه بشری بود.

حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان نیز در حاشیه این مراسم گفت: امام خمینی (ره) رهبر تمام آزادگان جهان بوده و در جای جای دنیا مورد احترام جهانیان است. در شهر مریوان نیز هر سال مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) با حضور مردم وفادار و انقلابی مریوان در مسجد جامع این شهر برگزار میگردد و فضای شهر نیز به همین مناسبت توسط نهادهای فرهنگی با همکاری شهرداری سیاهپوش میشود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.