امام خمینی(ره) یکی از شخصیتهای بزرگ جهان اسلام است
18 خرداد 1402 - 11:01
شناسه : 9178
بازدید 79
13
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: امام خمینی(ره ) یکی از شخصیتهای بزرگ جهان اسلام است که به جامعه اسلامی هویت تازه‌ای بخشید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حسینه رستگاران شهرستان دهگلان با حضور امام جمعه محترم شهرستان و مسئولین و سایر اقشار برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید میثم موسوی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در این مراسم معنوی به بیان ویژگیها و ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) پرداخته و اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که توانست در پرتو اعتماد به لطف الهی و ایمان به هدف و با پشتیبانی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران عزیز نظام کهن دو هزار و پانصد ساله را به زباله دان تاریخ بریزد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با تکیه بر وحدت کلمه باعث ایجاد انسجام و یکپارچگی اقشار مختلف مردم شده و هویت اسلامی را در جامعه زنده گردانید و گردو غبار خود فراموشی را از چهره آنان بزداید و آنان را با شخصیت واقعی خود آشنا سازد.

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: امام خمینی(ره) به خاطر پیوندی که با دین و ایمان مردم دارد، برای همیشه در یاد و خاطر مردم عزیز و سربلند ایران باقی خواهد ماند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان با اشاره به بصیرت سیاسی و اجتماعی امام خمینی (ره) اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگیهای بسیار مهم امام(ره)، آگاهی او از وضع جهان و شرایط زمان بود و حرکت‌های سیاسی و الحادی را که در جهان، بر ضد اسلام، در حال شکل گرفتن بود، به خوبی می شناخت و همه را در نظر داشت و اگر از دوران جوانی، دارای چنین ویژگی ای نبود، هرگز در دوران پیری که زمام امور را به دست گرفت، نمی توانست انقلاب اسلامی را با چنین صلابت و استواری، متجاوز از ده سال رهبری کند و دشمنان را به تعجب و شگفتی وادارد.

حاج ماموستا محمدی، امام جمعه شهرستان دهگلان نیز در این مراسم در خصوص مراتب علمی و معنوی امام(ره) به ایراد سخنرانی پرداخته و بیان داشت: امام نه تنها در مراحل علمی، پیشتاز این مسیر بوده، بلکه در مراحل اجتماعی و سیاسی نیز یک فرد آگاه از وضع زمان و آشنا به اوضاع فرهنگی و سیاسی جهان معاصر بود و توانست با تکیه بر وحدت و یکپارچگی آحاد مردم در مقابل مستکبران و زورگویان بایستد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.