پايگاه‌هاي طرح غني‌سازي اوقات فراغت در بیجار شناسايي شد
21 خرداد 1402 - 11:12
شناسه : 9280
بازدید 47
5
رئیس اداره تبليغات اسلامي بیجار از شناسايي پايگاه‌هاي اوقات فراغت تابستان برای حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی، دینی و هنری در اين شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: با توجه به فرا رسيدن ایام تعطيلي و اوقات فراغت جوانان و ساماندهي و مشارکت قشر جوان در فعاليت‌هاي ديني، فرهنگي و هنري اداره تبليغات اسلامي بیجار همچون ادوار گذشته اقدام به راه اندازي پايگاه‌هاي اوقات فراغت جوانان کرده است.

وی افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت با برنامه‌های ویژه فرهنگی و آموزشی بهترین راه برای آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا عنوان کرد: پایگاه‌های اوقات فراغت در مقطع سنی ۱۰ تا ۲۰ سال به دو موضوع سبک زندگی اسلامی با تاکید بر آشنایی با فرصت‌ها و آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و احکام تخصصی می‌پردازند.

وی به اهداف برگزاری این طرح اشاره کرد و افزود: غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوان و تقويت باورهاي ديني اين قشر از مهم‌ترين اهداف طرح است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته در اوقات فراغت جوانان اشاره و اظهار کرد: از جمله برنامه‌های تابستانی تهیه و تولید نشریات فرهنگی جوان، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری کلاس‌های تفسیر، مفاهیم، حفظ و ترتیل قرآن است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.