یادداشت/برنامه های ماهواره مغایر ارزشهای دینی و هنجارهای اجتماعی است
20 خرداد 1402 - 13:31
شناسه : 9282
بازدید 63
7
هدف اصلی برنامه شبکه های ماهواره ای بیگانه ، تغییر سبک زنگی مسلمانان ، ترویج مصرف گرایی و دوری از ارزشهای دینی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،دشمنان ایران اسلامی تمام توان خود را برای حمله به بنیان خانواده با استفاده از برنامه ماهواره بکار گرفته اند.

خانواده های ایرانی خصوصاً آنهایی که دارای فرزندان خردسال و نوجوان هستند نباید از این ابزار برای دریافت اطلاعات  استفاده کنند چرا که بسیاری از برنامه های آنان مغایر ارزشها و آموزه های دینی و علم النفس اسلامی است .

مردمانی که در ماهواره به صورت غیر مستقیم به عنوان الگو به مردم کشورهای مسلمان معرفی می شوند ، کسانی هستند که دغدغه اصلی زندگیشان  فقط سیر کردن شکم ، خوش گذرانی ،لهو لعب ، تهیه لباس مد روز و آرایش ظاهری است و گویی هدف از خلقت بشر فقط توجه به زیبایی ظاهری و بیهوده گذرانی بوده و نقش دین در زندگی این افراد به صورت کامل محو گردیده است.

این روزها افزایش پرخاشگری ، بهانه گیری ، توقعات غیر منطقی ، استفاده از الفاظ رکیک ، درگیری جسمی ، جیغ زدن های مکرر ، برخی حرکات نامناسب و غیر اخلاقی  در میان فرزندان خانواده هایی که این رسانه را دراختیار دارند ، زیاد شده و عدم استفاده از ماهواره نیز هیچ لطمه ای به آینده فرزندان و خانواده نخواهد زد و صلاح نیست توجیهات و بهانه هایی  در مورد مفید بودن ماهواره بدون ذکر مضرات آن  گفته شود .

متاسفانه مشغول شدن برخی اعضای خانواده به مکالمه و پیامک موبایل ، ماهواره ، چت ، بازیهای رایانه ای مضر ، مدگرایی ، آرایش و غیره ، توان آنان را برای پرداختن به عبادت ،کار ، تحصیل ، تولید و قدم نهادن در راه موفقیت گرفته و کارشناسان و والدین در سراسر کشور باید چاره ای بیاندیشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.