فلسفه ایرانی ما پیش از اسلام هم حکومت را به خدا ارتباط می‌داد
21 خرداد 1402 - 11:14
شناسه : 9338
بازدید 56
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: فلسفه ایرانی ما پیش از اسلام هم حکومت را به خدا ارتباط می‌داد و جنبه دینی برای آن قائل بود و هیچ کس نمی تواند ایمان خود را با مال دنیا عوض کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ نشست روشنگری و بصیرت افزایی با حضور حجت‌الاسلام مهدی دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در نمازخانه مرکز بزرگ این شهرستان برگزارشد.

در این نشست حجت الاسلام دهقانی اظهار کرد: استقلال یکی از دیگر دستاوردهایی است که جنبه دینی، عقلی و ایرانی دارد و از نظر تاریخی، ایران کشوری است که برای استقلال و عظمت خود در طول تاریخ با اقتدار ایستاده است.

وی افزود: در تاریخ کشور ما این عظمت  همیشه قابل مشاهده است و از نظر عقلی هم زیر بار ذلت دشمن زندگی کردن بی منطق است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران عنوان کرد: استقلال هم قابل مقایسه با مسائل مادی نیست و کشورهایی که در دنیا عزتمند بوده‌اند، همیشه پای استقلال خود جان و خون داده اند و ایستادگی کرده‌اند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرده و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر دشمن با هدف ایجاد دو دستگی در مردم از فلان گروه یا فرد تعریف می‌کند، بی‌درنگ ابراز بیزاری و در مقابل او موضع‌گیری کنید و اگر دشمن از شما تعریف کرد، در کارهای خود تردید کنید که دستورالعمل انقلاب این است که در مقابل تعریف بیگانه سریع موضع‌گیری کرده و دچار غفلت نشوید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.