برگزاری مراسم سوگواری شهدای شاهچراغ در مسجد جامع شهرستان قروه
10 آبان 1401 - 4:30
شناسه : 935
بازدید 227
13
با همت اداره تبلیغات اسلامی قروه: مراسم سوگواری شهدای شاهچراغ با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه و همکاری دفتر امام جمعه در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان ؛ مراسم سوگواری شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیز در حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت احمد بن‌ موسی (ع) با حضور حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه و جمعی از مسئولین و مردم شریف و متدین بعد از نماز مغرب و اعشاء در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه در این مراسم از امنیت و سلامت به‌عنوان دو نعمت مهم نام برد و گفت: با اشاره به شرایط بوجود آمده پس از انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت در کشور برای تحقق آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، این نعمت به برکت جانفشانی های نیروهای امنیتی، درکشور ایجاد شده است.

 

حجت‌الاسلام عابدین رستمی افزود: دشمنان نظام همواره برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی تلاش کرده و می‌کنند اما خوب بدانند که ما برای حفظ انقلاب شهدای بسیاری داده ایم و همواره ایستادگی می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز دشمن فضای فرهنگی کشور را در فضای مجازی با جعل اخبار و اطلاعات نشانه گرفته است و رسالت ما در برابر هجمه فرهنگی دشمن، فراهم نمودن زمینه های رشد و تعالی اندیشه جوانان در برابر اخبار جعلی و اطلاعات نادرست توسط دشمن است.

 

گفتنی است مراسم نوحه سرایی در سوگ شهدای حرم شاهچراغ(ع) توسط آقای صادقی پایان بخش این مراسم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.