دستاوردهای انقلاب باید در میان نسل جوان به صورت مطلوب انجام بگیرد
23 خرداد 1402 - 9:09
شناسه : 9380
بازدید 100
10
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: دستاوردهای انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در میان نسل‌های کنونی و آینده باید به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام مهدی دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در دیدار با فرمانده حوزه مقاومت سپاه شهر موچش اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در کشور با انگیزه خوب انجام می‌گیرد ولی بایستی با همدلی و انسجام بیشتر اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا تلاش کرد.

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: با توجه به وجود برنامه و نیروی با انگیزه در این مجموعه، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای پیشبرد اهداف و انجام فعالیت مضاعف در جهت تحقق برنامه‌ها صورت خواهد گرفت. 

وی با اشاره به همکاری و تعامل مشترک در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی دینی عنوان کرد: باید بستری مناسب به منظور برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در ادارات صورت گیرد تا نقش مهم و اثرگذاری را در تحول فرهنگی این استان ایفا کنند.

حاجیان فرمانده حوزه مقاومت شهید بروجردی سپاه موچش در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس برکات زیادی خصوصاً در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، دینی، برگزاری کلاس‌های قرآن، آموزش احکام و اصول عقاید فعالیت چشمگیری داشته استو امید است روز به روز این فعالیت‌ها بیشتر شود.

گفتنی است؛ در این نشست در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی و دینی و تعاملات اقشار بسیج با سازمان تبلیغات اسلامی بحث و تبادل نظر گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.