برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان مریوان
23 خرداد 1402 - 9:05
شناسه : 9388
بازدید 53
4
این جلسه امروز یکشنبه 22 خرداد 1402 با حضور نهادهای فرهنگی شهرستان مریوان در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.
پ
پ

  .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان شهرستان مریوان با حضور نهادهای فرهنگی و کانون‌ها و خانه‌های قرآنی راس ساعت 10 صبح امروز در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی مریوان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در ابتدای این جلسه از همکاری تشکل‌های زیر مجموعه سازمان و نیز نهادهای فرهنگی شهرستان در اجرای مطلوب برنامه ها در سال جدید بویژه عملیات رمضان و دهه کرامت تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام ورهرام هدف از تشکیل جلسه غنی سازی اوقات فراغت را هم افزایی دستگاههای فرهنگی و تشکل‌های فرهنگی قرآنی در اجرای برنامه‌ها در طول سه ماه تابستان سال جاری عنوان کرد و گفت: همه نهادهای فرهنگی باید در حمایت همه جانبه از برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نهایت همکاری و تلاش خود را معطوف نمایند.

در ادامه هر یک از ادارات فرهنگی حمایت خود را از این برنامه ها اعلام و مقرر گردید تا اول تیرماه برنامه های کلیه کلاسها به اداه تبلیغات اسلامی اعلام شود.

گفتنی است؛ به پیشنهاد حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان جلسه بعدی غنی سازی اوقات فراغت شهرستان هفته آتی به ریاست فرماندار در محل فرمانداری مریوان برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.