اولین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) در شهرستان قروه
24 خرداد 1402 - 10:04
شناسه : 9449
بازدید 73
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین با حضور اعضاء به منظور هماهنگی برنامه های اجرایی در هنگام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر افزود: این جلسه با حضور فرماندار و سایر مدیران شهرستان در روز دوشنبه 22 خرداد ماه سال جاری در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام سیف الله سبزی عنوان کرد: در ابتدای این جلسه اعضای حاضر با اشاره به تجربیات و عملکرد سال های قبل ستاد اربعین پیشنهادات و راهکارهای خود را به منظور رفع نواقص و بهبود عملکرد این ستاد در سال جدید و خدمات رسانی بهتر به زائرین عزیز بیان کردند.

وی گفت: در ادامه اعضای حاضر بر موضوعاتی همچون توجه به ابعاد فرهنگی اربعین و گسترش دادن آن در بین زائران ، لزوم تبیین و انتقال ظرفیت های فرهنگی مذهبی اربعین ، تسهیل و تکریم اعزام زائران، احصاء ظرفیت های خدمت رسانی مواکب و تقویت آن ها تاکید کردند.

خلیل فعله گری فرماندار شهرستان قروه ضمن تاکید بر لزوم حمایت و همکاری بیش از پیش مدیران و مسئولین شهرستان با این ستاد اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید تا بزودی کمیته ها و کارگروه های تخصصی به منظور اجرایی کردن سیاست ها و برنامه های ستاد در هنگام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) ، تشکیل گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.