برگزاری محافل جزء خوانی قرآن کریم در خانه قرآن محمد(ص) در سقز
01 اردیبهشت 1402 - 13:08
شناسه : 9470
بازدید 78
6
به مناسبت ماه مبارک رمضان محافل جزخوانی قرآن کریم در خانه قرآن محمد(ص) در سقز برگزار می‌شود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ لطیفه کریمیان مدیر خانه قرآن محمد(ص)سقز در گفت‌وگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی این خانه قرآن ازسال 1393به صورت خود گردان با فعالیت مربی‌های برجسته و حافظ قرآن و با هدف توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی راه‌اندازی شد و از سال 1400 مجوز رسمی خود را از اد اره تبلیغات اسلامی دریافت کرد.

وی در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم و برگزاری جلسات خانگی از مهمترین برنامه های خانه قرآن محد(ص) در طول ماه مبارک رمضان است.

کریمیان گفت: برنامه های قرآنی با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ انس با کتاب آسمانی قرآنی برگزار می شود.

وی افزود: فعالیت‌های دینی و قرآنی را در رده‌های سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند و خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی از فعالیت‌ها انجام شده است.

مدیرخانه قرآنی محمد(ص) تصریح کرد: به منظور تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی به‌ویژه میان نوجوانان این خانه قرآنی در نظر دارد در رشته‌های مختلف قرآن از جمله روخوانی، روانخوانی، حفظ قرآن و تفسیر کلاس‌های آموزشی برگزار کند.

کریمیان در خصوص تعداد قرآن‌آموزان اظهار کرد: تاکنون حداقل 100 نفر از دانش‌آموزان و والدین در کلاس‌های قرآن شرکت کردند و آموزش دیدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.