برگزاری مسابقه دلنوشته‌ در مدارس شهرستان بانه
10 آبان 1401 - 6:33
شناسه : 951
بازدید 125
4
به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه؛ بمناسبت شهادت مظلومانه شهدای شاهچراغ و یادبود دانش‌آموزان شهید در این حادثه تروریستی مسابقه دلنوشته در بین دانش آموزان شهرستان بانه به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.
ارسال توسط : منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه اظهار داشت: به‌دنبال شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در حمله تروریستی شاهچراغ(ع) و هتک حرمت به ساحت مقدس حرم حضرت احمدابن موسی (ع) دانش‌آموزان استان فارس، از سوی اداره تبلیغات اسلامی بانه فراخوان برگزاری مسابقه دلنوشته در سطح شهرستان بانه انجام شد.

 

حجت‌الاسلام عارف رازیانی گفت: این مسابقه ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در مدارس شهرستان بانه توزیع و برای دانش‌آموزان شهید این حادثه نامه می نویسند.

 

وی عنوان کرد: این مسابقه در فرم‌های ویژه طراحی شده توسط اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد ارتباط معنوی با فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و نیز تقویت توانایی نگارشی در جوانان و نوجوانان دراین مسابقه است.

 

وی در پایان یادآورد شد: مهلت ارسال آثار به این مسابقه از ۱۰ آبان تا ۱۹ آبان اعلام شده و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به اداره تبلیغات اسلامی بانه ارسال کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.