حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در جلسه هماهنگی  برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر این شهرستان
01 تیر 1402 - 10:23
شناسه : 9540
بازدید 53
3
جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریری برنامه های هفته مبارزه باموادمخدر شهرستان مریوان به ریاست دکتر احمدی فرماندار و با حضور صادقی معاون سیاسی فرمانداری ،بخشداران ودیگر واعضای جلسه درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریری برنامه های هفته مبارزه باموادمخدر شهرستان مریوان به ریاست دکتر احمدی فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مریوان درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دکتر احمدی در این جلسه ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید تبیره و محکوم کردن این جنایت از سوی  استکبار جهانی گفت؛ جوانان این مرز و بوم همانند رزگار عزیز ایستاده اند و برای اعتلای توحید بیعتی که با امام (ره) داشته‌اند را فراموش نخواهند کرد.

احمدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: استعمال مواد مخدر متاسفانه یکی از معضلات و آسیب های اصلی اجتماعی جامعه امروزین ماست که هر چقدر این پدیده شوم گسترش یابد می تواند به عنوان علت العلل آسیب های اجتماعی دیگر نیز نقش آفرینی کند. لذا همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: بعد از جنگ مسأله اصلی اعتیاد است. الان هم باید همه مسئولین با نگاه همدلانه و جامع نسبت به این معضل بزرگ اجتماعی و فرهنگی اقدام و هم افزایی داشته باشند. معضلات اعتیاد و اینکه اعتیاد ویژه افراد و گروه‌های خاص نیست، اظهار داشت: برای مبارزه با این معضل خانمان‌سوز باید همه اقشار جامعه فرهنگ سازی کنند و همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین معضلات اجتماعی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب می شود و ‏ویرانگری های حاصل از آن زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش ها و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی شده و بدین ترتیب سلامت جامعه ‏رابه مخاطره می اندازد‎.

افزایش مصرف مواد مخدر بویژه توسط جوانان و نوجوانان آنها را بیشتر در معرض خطر و آسیب قرار داده به همین دلیل پیشگیری و ‏آگاه سازی و آشنایی جوانان به پدیده شوم اعتیاد و همچنین آگاهی بخشی به خانواده در برخورد با این معضل از اهمیت بالایی برخوردار ‏است‎ .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.