تعامل بین ادارات ابزاری برای تفکر خلاقانه است
01 تیر 1402 - 10:27
شناسه : 9549
بازدید 54
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: تعامل در میان کارکنان و دستگاه های اجرایی، ابزاری عالی برای تفکر خلاقانه و ارائه ایده‌های جدید است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در نشست تعاملی با مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ضمن تقدیر از زحمات ناوگان حمل نقل شهری، نقش این قشر را در ارتقای فرهنگ اجتماعی حائز اهمیت دانست.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نتایج تعامل بییشتر در محیط کار، تأثیر مثبتی است که بر خروجی نوآوری یک سازمان می‌گذارد.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: تعامل سازمانی زمانی رخ می‌دهد که کارکنان برای دستیابی به اهداف مشترک با یکدیگر همکاری ‌کنند و هرچقدر میزان و کیفیت این تعاملات بیشتر باشد، مزایای آن برای سازمان و کارکنان آشکارتر خواهد شد.

حمید خضری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با اشاره به خدمات ناوگان حمل و نقل شهری اظهار داشت: صنف تاکسی داران شهر سنندج از جمله اقشار زحمتکش و برخوردار از سلامت اخلاقی و بینش و بصیرت سیاسی و اعتقادی بالا هستند.

وی  با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و اربعین آمادگی این اداره را برای خدمت رسانی به زوار با ظرفیتی بیشتر از سال‌های قبل اعلام کرد.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد سلسله نشست‌های تبیینی با موضوع عفاف و حجاب و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی با حضور عوامل تاکسیرانی و ناوگان شهری برگزار و اسامی تاکسیران‌های شاخص از جهت اخلاقی و رفتاری در راستای نشر خوبی‌ها به اداره تبلیغات شهرستان معرفی شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.