موسسات و خانه‌های قرآن نقش مهمی در نهادينه کردن فعاليت‌های قرآنی دارند
01 تیر 1402 - 10:29
شناسه : 9555
بازدید 42
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این دیدار به بيان اهداف و جايگاه مراكز و موسسات قرآنی مردمی اشاره کرد و گفت : موسسات و خانه های قرآن نقش مهمی در نهادينه کردن فعاليت‌های قرآنی دارند و بايد با تخصصی کردن فعاليت‌ها ، زمينه لازم برای پرورش نيروهای قرآنی فراهم شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این دیدار به بيان اهداف و جايگاه مراكز و موسسات قرآنی مردمی اشاره کرد و گفت : موسسات و خانه های قرآن نقش مهمی در نهادينه کردن فعاليت‌های قرآنی دارند و بايد با تخصصی کردن فعاليت‌ها ، زمينه لازم برای پرورش نيروهای قرآنی فراهم شود.

حجت الاسلام دهقانی افزود : تلاش برای نهادينه‌کردن فعاليت‌های قرآنی و دينی در راس برنامه های ما قرار دارد و اميدواريم با تلاش همه جانبه در راستای نهادينه کردن پيام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تلاش کنيم.

در پایان اين ديدار خانم شیما فتحی مدیر مسئول موسسه قرآنی نورالمبین به بيان برخی از مشکلات اين موسسه قرآنی پرداخت و در ادامه هماهنگی برای برگزاری کلاسهای قرآنی بخصوص کلاسهای حفظ قرآن و کلاس صوت و لحن قرآن در اين موسسه اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.