نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اثر مستقیم دارد
01 تیر 1402 - 10:31
شناسه : 9560
بازدید 43
4
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اثر مستقیم دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در جمع کارکنان کتابخانه عمومی شهرستان دهگلان با بیان ضرورت و اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه اظهار داشت بدیهی است که در جامعه ای ما زندگی می کنیم با مسائل گوناگون و چالش های زیادی روبرو هستیم و البته کسب تجربه و رشد و کمال معنوی انسان در طول زندگی به‌وسیله رویارویی او با چالش‌ها، مسائل و تجربیات گوناگون به وقوع می پیوندد؛ مطالعه کتاب می‌تواند تجربیات و روش برخورد صحیح با چالش‌های زندگی را بدون هزینه و به‌راحتی در اختیار ما قرار دهد. تأثیر کتاب و کتابخوانی در تعالی فرهنگی و اجتماعی و معنوی انسان انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام موسوی افزود : اداره تبلیغات اسلامی دهگلان نیز در کنار سایر نهادهای فرهنگی خصوصاً کتابخانه عمومی شهرستان میبایست بگونه ای برنامه ریزی نماید که با ترویج فرهنگ کتابخوانی انشاء الله شاهد کاهش آسیبهای فرهنگی و اجتماعی باشیم . ایشان که برای تجلیل از تعدادی از برندگان مسابقه کتابخوانی در کتابخانه عمومی شهرستان حضور داشتند بر برنامه ریزی فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی تأکید کردند.

وی ادامه داد ارتقاء فرهنگی و اجتماعی جامعه در گرو کتاب و کتابخوانی میباشد .در پایان ایشان با اهداء جوایز و لوح تقدیر از تعدادی از برندگان مسابقه کتابخوانی تجلیل کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.