حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان
01 تیر 1402 - 10:25
شناسه : 9566
بازدید 85
8
سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان به ریاست احمدی فرماندار شهرستان و با حضور مخدومی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، حاج ماموستا شیرزادی امام جمعه، محمدی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان، حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی و روسای ادارات سطح شهرستان، بخشداران و سایر اعضا در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، اسماعیل احمدی فرماندار شهرستان و رییس شورای آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت از ورود جدی همه دستگاههای شهرستان متناسب با ماموریت محوله به این موضوع خبر داد.

منوچهر مخدومی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان به پتانسیل‌های درونی و ظرفیت‌های بومی شهرستان گریزی زد و افزود: آموزش و پرورش با استفاده از صلابت فکری و توان‌ اجرایی نیروهای خود در جهت اثربخشی و اثر گذاری بر آحاد جامعه نهایت استفاده را ببرد.

سپس توفیق محمدی دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان به طرح شهید عجمیان اشاره کرد و گفت: شاداب سازی محیط مدارس و تعمیر و نوسازی تجهیزات تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه و رقابت سالم در بین دانش آموزان خواهد داشت که خوشبختانه اعتبارات ویژه‌ای برای نوسازی تجهیزات مدارس شهرستان در قالب این طرح از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر است ۳۲۷ کلاس درس در قالب ۳۹ مدرسه در این طرح شاداب‌سازی شوند.

حاج ماموستا شیرزادی اما‌م جمعه شهرستان مریوان پررنگ بودن فعالیت‌های قرآنی در غنی سازی اوقات فراغت تابستان را بسیار ضروری دانست و افزود: آموزش و پرورش باید رعایت اخلاق و ترویج گفتمان‌ دینی را از سنین پایین در کودکان‌ نهادینه نماید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.