بصیرت‌افزایی دینی رکن مهم فعالیت‌های تبلیغات اسلامی است
31 خرداد 1402 - 13:50
شناسه : 9581
بازدید 44
5
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار گفت: محور اصلي همه برنامه‌هاي اداره تبليغات اسلامي بيجار، ايجاد هماهنگي و پشتيباني از برنامه‌هاي ديني و بصيرت افزايي اعتقادي است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان  به مناسبت سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي به فرمان امام راحل، در نشست خبري با خبرنگاران اظهار داشت: تبلیغات یک تکلیف است و سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا وظیفه‌ای خطیر عهده‌دار است.

وی به عمده وظایف سازمان تبلیغات اسلامی به ویژه در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: اعزام مبلغین در ایام مناسبتی سال به ویژه ماه مبارک رمضان و ماه محرم، برگزاری گفتمان‌های دینی ،حضور گسترده در بستر فضای مجازی،بیان آسیب های اجتماعی و غیره از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان است.

 

وی اعزام مبلغ و مبلغین دینی و روحانی به تمام روستاها و شهرهای بیجار را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و تلاش‌های این اداره عنوان کرد و گفت: سعی ما بر این است در تمامی شهرها و روستاهای یک از روستاها و شهرهای بیجار روحانی اعزام و مستقر شود.

وی افزود:مقابله با هجوم آرام و شبيخون فرهنگي دشمن از وظایف مهم سازمان تبليغات اسلامي است خوشبختانه در راستای اجرای برنامه های متنوع در این زمینه اقدامات خوبی شکل گرفته است.

حجت الاسلام جمادیان به اهمیت اجرای فعالییت در حوزه های مختلف دینی فرهنگی و رسانه ای برای مقابله ببا شبیخون فرهنگی دشمن اشاره کرد و بیان داشت:با استفاده از توان بالای روحانیون  اين سازمان با محوريت اعزام مبلغين تلاش مي كند با بصيرت افزايي ديني و آگاهي بخشي اعتقادي، مردم را از وجود خرافه پرستي، تحريف ها، اعتقاد ساده و بدون بنيان اصيل اسلامي و بدعت هاي نوظهور كه به مرور زمان به اعتقاد تبديل مي شوند مقابله نمايد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار همچنین به آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و مقابله با این آسیب‌ها اشاره کرد و گفت: حضور روحانیون در این فضاها برای آگاه‌سازی مردم  بسیار لازم است.

حجت‌الاسلام جمادیان در ادامه به رویکرد کلان سازمان تبلیغات در حوزه حجاب  و به تلاشهای دشمن برای دو قطبی سازی جامعه در این حوزه اشاره کرد و  گفت: رویکرد ما در سازمان تبلیغات، تبیین ضرورت حفظ یکپارچگی جامعه بوده و  هست و فعالیت ایجابی خود را زمینه حجاب و آفات گسترش بی حجابی ادامه داده ایم.

وی به اهمیت اعزام مبلغ در مناسبت های دین و مذهبی اشاره کرد و گفت:در شهرستان بيجار ماه هاي رمضان و محرم اوج برنامه هاي مذهبي است و تلاش مي شود حداكثراستفاده از اين ظرفيت ديني و اعتقادي بعمل آيد.

وی تاکید کرد: به طور ميانگين درماه هاي محرم و رمضان افزون بر 150مبلغ و مبلغه در حدود 200 مسجد و امامزاده در پنج شهر و200 روستا با قبول همه مشكلات غربت، نبود حداقل هاي رفاه زندگي و دوري از خانواده به اداي وظيفه ديني و شرعي خود مي پردازند كه بجز قرب الهي هيچ چيز ديگر نمي تواند، آنان را قانع كند.

حجت‌الاسلام جمادیان در پایان عنوان کرد: خوشبختانه برنامه غني سازي اوقات بيكاري و فراغت مردم يكي از برنامه هاي موفق اين سازمان است كه با استقبال خوب مردم و بويژه قشر بانوان و دختران مواجه شده است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.