گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان مریوان برگزار شد
03 تیر 1402 - 10:33
شناسه : 9604
بازدید 41
5
به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی ،مزار شهدای این شهرستان غبار روبی و عطر افشانی شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، به مناسبت یکم تیر سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، امروز پنج شنبه یکم تیرماه ۱۴۰۲ مسئولین نهادهای فرهنگی شهرستان با معیت اداره تبلیغات اسلامی مریوان،مزار شهدای این شهرستان غبار روبی و عطر افشانی شد.

حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در سخنرانی خود گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید مدیریتی خود تلاش کرده تا در کنار جوان‌گرایی به مقوله مردمی سازی تبلیغات و مسئله محوری تأکید بسیاری داشته باشد و امروز تقریباً همه امور مرتبط با تبلیغات اسلامی توسط مردم و هیئات مردمی اداره و برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: رویکرد این سازمان نشر و ترویج معارف دینی در جامعه و پاسخگویی به شبهات رایج و مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن بر ضد انقلاب اسلامی در آن دوران بود و این وظایف و رسالت‌ها از سوی امام در قالب سخنرانی‌های مختلفی بیان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: با وجود گذشت ۴۱ سال از تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنان ضرورت انجام این مأموریت‌ها را برجسته می‌بینیم و لازم است که در این میدان حضور داشته باشیم؛ هرچند که راهبردها و ابزارهای عملیاتی ما نسبت به آن زمان تغییر کرده ولی اصل رسالت همچنان باقی است.

وی ادامه داد  سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی، بنیاد نهاده شد.

وی در پایان گفت؛ غرب سعی دارد نشان دهد مبدا دموکراسی و نقش دادن به مردم است در حالی که این امر توسط اسلام عزیز و توسط پیامبر و با محوریت مسجد قرن‌ها قبل و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نقش مهمی در نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.