مبلغین دینی سنگربانان و مرزداران اعتقادات دینی جامعه هستند
03 تیر 1402 - 12:43
شناسه : 9620
بازدید 31
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: تبلیغ دین در مرحله نخست بر عهده پیامبران و اوصیاء ایشان و در مراحل بعد بر دوش عالمان و مبلغان دین گذاشته شده است و علما و مبلغین دینی سنگربانان و مرزداران اعتقادات دینی جامعه هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با ماموستا ذکریا حسینی، امام جمعه شهرک بهاران سنندج اظهار داشت: تبلیغ دین، به معنای رساندن پیام‌های خداوند به بندگان، نقش مهمی در آشنایی مردم با آموزه‌‌های دینی و تحکیم باورها و ارزش‌ها ایفا می‌ کند.

وی افزود: در عصر حاضر این رسالت با توجه به استفاده ابزاری دشمن از شبهات اعتقادی علیه ارزش‌های دینی، باید بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمد خواه در ادامه با اشاره به اینکه مساجد یکی از سنگر‌های جهاد تبیین و پاسداری از ارزش های دینی است عنوان کرد: بعد معنوی و روحانی مساجد موجب شده است تا مساجد بهترین بستر عرصه ارائه مفاهیم و آموزه‌های دینی محسوب گردد و در این راستا نماز جمعه ظرفیت بسیار بالایی در تبلیغ و اطلاع رسانی دینی دارد.

در ادامه ماموستا ذکریا حسینی، امام جمعه شهرک بهاران با اشاره به برنامه‌های برگزاری در این مسجد و تقدیر از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این مسجد سعی در هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های دینی، فرهنگی و قرآنی برای نوجوانان و جوانان و آشنایی بیشتر آنان با کلام خدا و رسول می‌باشد .

گفتنی است؛ در پایان از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج تقدیر نامه‌ای جهت مشارکت و همکاری ماموستا ذکریایی در برنامه های تبلیغی در سطح استان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اهداء شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.