افزایش فعالیت های دینی و قرآنی اولويت برنامه‌هاي تبليغات اسلامي بيجار است
04 تیر 1402 - 13:24
شناسه : 9681
بازدید 58
7
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار با اشاره به رشد فعاليت‌هاي قرآني گفت: ترويج باورهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي در اولويت برنامه‌هاي اداره تبليغات اسلامي بيجار قرار دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره‌کل تبليغات اسلامي استان کردستان؛ حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار در جریان دیدار اعضای شورای هیات مذهبی  و اعضای کانون مداحان اظهار كرد: ترويج باورهاي ديني و ارزش‌هاي اسلامي، تقويت فعاليت‌هاي قرآني براي تقويت بعد معنوي جامعه، تلاش براي ايجاد محيط فرهنگي در بيجار و كمك به رشد و شكوفايي جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان از جمله اهداف اين اداره براي رسيدن به اهداف ديني و اسلامي است.

حجت‌الاسلام جمادیان اعلام كرد: شهرستان بيجار با داشتن هيئت‌هاي مذهبی در راستای اشاعه برنامه های دین و مذهبی بسیار فعال و کوشا است.

وي با اشاره به اينكه اين هيئت‌ها به‌مناسبت‌هاي ملي و مذهبي در طول سال به اجراي برنامه مي‌پردازند، عنوان كرد: حضور جوانان و نوجونان در هيئت‌هاي مذهبي نشان از ايمان و اعتقاد مردم و پايبندي به ارزش‌هاي ديني است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار در پايان به نقش هيئت‌هاي مذهبي در پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي اشاره كرد و ياد آور شد: هيأت‌هاي مذهبي نقش مؤثري در پيشبرد اهداف دارند و با نظارت اداره تبليغات اسلامي برنامه‌هاي مناسبتي را به بهترين نحو ممكن انجام مي‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.