برگزاری نشست شورای قرآن، عترت و نماز شهرستان قروه
11 آبان 1401 - 4:10
شناسه : 978
بازدید 147
9
جلسه نشست شورای قرآن، عترت و نماز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در سالن جلسات آموزش و پرورش سریش آباد این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه  در این جلسه که با حضور اعضای کمیته شورا از جمله اداره تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، آموزش و پرورش منطقه سریش آباد و امام جمعه شهرستان برگزار شد طی بیاناتی از زحمات کارشناسان این حوزه تقدیر و تشکر کرده و اظهارداشت: کارشناسان قرآن و عترت و نماز در خط مقدم جبهه مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند.

 

وی افزود: وظیفه فعالان قرآنی خیلی سنگین است و باید بیشتر از سال های قبل در این زمینه فعالیت وآموزه‌های قرآنی، معارف دینی و اعتقادی را در مدارس و در بین دانش آموزان و معلمان نشر دهید تا بتوانند در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام سیف الله سبزی عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های دقیق و اجرای برنامه‌های قرآنی، دانش‌آموزان بتوانند انس بیشتری با قرآن کریم داشته باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه همچنین بر اجرای همه فعالیت‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز نیز باید در فضای مجازی مدارس تقویت گردد.

 

گفتنی است در این جلسه اعضاء به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع جلسه پرداخته و راه کارهای همکاری و هم‌افزایی در زمینه اشاعه فرهنگ اقامه نماز، قرآن و عترت در مدارس به بحث و بررسی گذاشته شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.