واقعه غدیر عدالت‌خواهی و سعادت بشری را به عینیت رسانید
12 تیر 1402 - 13:54
شناسه : 9823
بازدید 44
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت‌خواهی، سعادت بشری را به عینیت رسانید و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت، راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

وی عنوان کرد: عید غدیر یادآور بزرگترین و گرانقدرترین خاطره اسلام است، خاطره استمرار رسالت پیامبر(ص) با امامت علی(ع) و در چنین روزی نه تنها باید دلشاد باشیم بلکه باید زمینه شادمانی دیگر برادران ایمانی را هم فراهم سازیم.

حجت‌الاسلام محمدخواه افزود: حادثه غدیر فقط یک حادثه خاص تاریخی نیست که در زمان خود واقع شده باشد، بلکه تعیین سرنوشت تمام انسان‌ها در طول تاریخ است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج ضمن اهمیت شمردن روز غدیر اظهار کرد: غدیر تنها نام یك سرزمین نیستبلکه یك تفكر و نشانه و رمزی است كه از تداوم خط نبوّت حكایت می‌كند و غدیر نقطه تلاقی كاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.