نشست هماهنگی عید غدیر در شهرستان کامیاران برگزار شد
14 تیر 1402 - 12:24
شناسه : 9838
بازدید 40
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: نشست هماهنگی عید غدیر شهرستان کامیاران با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و هنری در ایام عید غدیرخم در مسجد امام حسن(ع) و مسجد امام حسین(ع)با حضور فعالین فرهنگی برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ نشست هماهنگی عید غدیر شهرستان کامیاران با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام عید غدیرخم در مسجد امام حسن(ع) و مسجد امام حسین(ع)با حضور فعالین فرهنگی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا حجت الاسلام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با اشاره به اهمیتی که ائمه اطهار (علیهم السلام) برای بزرگداشت عید غدیر قائل بودند، گفت: بزرگداشت عید غدیر یک تکلیف است و همگی باید در راستای باشکوتر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.
حجت الاسلام دهقانی بیان کرد: عید غدیر از بزرگترین و پاکترین اعیاد اسلامی مسلمانان است و ایام اعیاد قربان تا غدیر به نام دهه مبارک ولایت نامگذاری شده است.
حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، بیان کرد: عید غدیر، عید اکبر است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر برگزار شود.مهم‌ترین فلسفه عید غدیر رساندن پیام به مسلمانان به لحاظ اعتقادی، تاریخی و اجتماعی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.