برپایی 350 موکب ویژه غدیر در شهرها و روستاهای کردستان
14 تیر 1402 - 12:29
شناسه : 9844
بازدید 85
6
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد: حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به برنامه‌های عید غدیر خم در استان کردستان گفت: 350 موکب ویژه عید غدیر در شهر و روستاهای استان برپا می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا معاون فرهنگی و امور تبلیغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خم ویژه برنامه‌های مختلفی در سطح استان کردستان اجرا می‌شود که در این برنامه‌های تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، کانون مداحان، موسسات و خانه‌های قرآنی مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی موکب و ایستگاه صلوانی به تعداد 350 مورد یکی از برنامه‌های عید غدیر استان کردستان است که با مشارکت عموم مردم انجام می‌شود.

مختاری‌نیا برپایی 50 غرفه ویژه فعالیت‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان در حوزه غدیر، اعزام سه گروه پرده‌خوانی غدیر در دهه ولایت و راه‌اندازی کارناوال شادی در 10 شهر استان را از دیگر برنامه‌های تدوین شده در ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم خواند.

معاون فرهنگی و امور تبلیغ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: در ایام دهه ولایت بویژه عید غدیر 250 مبلغ و مبلغه به منلطق مختلف استان اعزام می‌شوند تا در راستای آگاه‌سازی افکار عمومی و تبلیغ دین فعالیت کنند.

وی پخت 250 هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان و پخت نان صلواتی را از دیگر برنامه‌های عید غدیر دانست و گفت: برگزاری همایش توجیهی مبلغین در ایام غدیر، تجلیل از 250 نفر از سادات استان و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت عید غدیر همراه با برنامه‌های فرهنگی و جنگ شادی از دیگر برنامه‌هایی است که درعید غدیر برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.