جشن بزرگ غدیر در شهرستان کامیاران برگزار شد
17 تیر 1402 - 13:12
شناسه : 9950
بازدید 50
6
حجت الاسلام دهقانی: واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم، یکی از پر اهمیت ترین و عظیم ترین حوادث تاریخ اسلام است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان؛جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان کامیاران در محوطه بیرون مسجد امام حسین(ع)برگزار شد.

بر اساس این گزارش ،اجرای برنامه های مختلف در راستای معرفی عید سعید غدیر به عنوان عید همه‌ی مسلمانان و محور وحدت اسلامی، ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی و تعظیم شعائر اسلامی شامل مولودی خوانی،سخنرانی مذهبی،نورافشانی،اجرای مسابقه و اهدای جوایز،تقدیر از سادات و …از آیتمهای این مراسم بود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر زارعی امام جمعه شهرستان کامیاران در این مراسم به عظمت واقعه غدیر در جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم، یکی از پر اهمیت ترین و عظیم ترین حوادث تاریخ اسلام است که به ان باید بیشتر پرداخت و لازم است در کنار جشن‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود از جوانب مختلف شخصیت علی(ع) نیز گفته شود.

وی افزود: باید تلاش کرد تا غدیر مظلوم و تنها نماند و در مسیر تبیین هر چه بیشتر آن حرکت کرد، که اگر این‌گونه نباشد دشمن به خواسته‌های خود می‌رسد؛ چرا که ولایت برجسته‌ترین نعمت غدیر است.

گفتنی است،در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در وصف مقام و منزلت مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) مدیحه سرایی کردند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.