بر پای جشن به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم در کامیاران
17 تیر 1402 - 14:30
شناسه : 9984
بازدید 102
11
حجت الاسلام دهقانی: به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم، دهه ولایت و امامت، به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران جشن غدیر در شهربازی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی استان کردستان، مراسم جشن عید سعید غدیر خم در شهرستان کامیاران با حضور صدها نفر از مردم ولایت مدار و مسئولین و هیئت های مذهبی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه، حجت‌الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در سخنرانی خود، به تشریح ابعاد مختلف عید غدیر خم پرداخت و گفت: غدیر بزرگترین عید اسلامی است و در فرهنگ تشییع جایگاه بسیار مهم و رفیعی دارد.

وی افزود: اسلام با ولایت امام علی(ع) کامل شد و خداوند بعد از ابلاغی که رسول اکرم(ص) داشتند این آیه را نازل کردند که می‌فرمایند: «الْیوْم أکْملْت لکمْ دینکمْ وأتْممْت علیْکمْ نعْمتی ورضیت لکم الْإسْلام دینًا ۚ »/ آیه ٣ سوره مبارکه مائده.

ریئس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران اظهار داشت: اهمیت غدیر بخاطر این است که اسلام به عنوان کامل ترین دین به بشر عرضه شد و پس از آن دینی نخواهد آمد، بنابراین مسلمانان باید به زنده نگه‌داشتن واقعه غدیر خم میان نسل جوان و احیای این واقعه بپردازند.

حجت‌الاسلام دهقانی با تأکید بر اهمیت ولایت و رهبری در جامعه گفت: مهمترین اصل، امامت و ولایت پذیری است
این مراسم همراه با برنامه‌های مفرح، اهدای جوایز به کودکان، اهدا بسته‌های فرهنگی و رزق معنوی، سخنرانی و مداحی و همچنین آتش بازی برگزار شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.