برگزاری مراسم جشن غدیر خم در فضای باز پارک تفریحی لاله شهرستان دهگلان
17 تیر 1402 - 14:25
شناسه : 9994
بازدید 39
5
مراسم جشن غدیر خم در فضای باز پارک تفریحی لاله شهرستان دهگلان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ مراسم جشن عید غدیر خم در فضای باز پارک تفریحی لاله ( جشن عید محله محور ) با برنامه های متنوع فرهنگی شامل سخنرانی ماموستا امیری ، ویژه برنامه کودکان و نونهالان اجرای برنامه های شاد و با نشاط معنوی ، ایستگاه نقاشی ، مسابقات فرهنگی به همراه اهداء جوایز به برندگان ، برپایی ایستگاه صلواتی با حضور مسئولین شهرستان و عموم مردم از تمام اقشار به همت تبلیغات اسلامی دهگلان و سپاه و اداره ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی افزود: جشن بزرگ عید غدیر خم برای اولین بار در شهرستان دهگلان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و امید است که انشاء الله در سالهای آتی نیز شاهد برگزاری این مراسم بصورت بهتر و پربارتر باشیم.

در این مراسم که با شادی و نشاط هرچه تمامتر با محوریت فضای باز محله ای برگزار گردید، حاج ماموستا امیری به عنوان سخنران مراسم به بیان فضایل و شخصیت والای حضرت امیرالمومنین(ع) پرداخته و بیان داشت عشق و ارادت مردم کردستان به اهل بیت پیامبر(ص) دارای سابقه تاریخی میباشد.

حجت الاسلام ادامه داد: این مراسم شامل برنامه های متنوع فرهنگی و بصورت کاملاً بومی و مطابق با زیست بوم فرهنگی شهرستان برگزار شد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.