فعالیت 17 مرکز تشکل های قرآنی در بانه
10 آذر 1401 - 8:43
شناسه : 1638
بازدید 126
5
سرپرست تبلیغات اسلامی بانه: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از افزایش تقاضای صدور مجوز خانه‌های قرآن شهری و فعالیت 17مرکز تشکل‌های قرآنی با مجوز رسمی از سوی اداره تبلیغات اسلامی خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : حسین پور منبع : تبلیغات اسلامی بانه
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه اظهار داشت: با توجه به جایگاه و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی و نقش مؤثر آن در آموزش‌های مختلف دینی و قرآنی می‌طلبد با توجه به نیاز شهرستان برای ایجاد و افزایش خانه قرآن شهری و روستایی اقدام کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه عنوان کرد: افزایش مراکز قرآنی در سطح شهر و روستا بمنظور آموزش و پرورش ، بررسی و پیگیری امور قرآنی پیشنهادات و جذب فعالان قرآنی با توجه به نیاز شهرستان و همکاری مربیان به اهتمام جدی در این مأموریت دینی و ترویج خانه‌های قرآنی در سطح شهر و روستا از اولویت خاصی برخودار است.

وی گفت: حضور و مشارکت مربیان در ارائه راهکارها و طرح‌های نو به‌منظور پیشرفت و ارتقای فرهنگ قرآنی و نقش دارالقرآن در سطح شهرستان قابل تقدیر است.
حجت الاسلام عارف رایانی با اشاره به فعالیت مراکز تشکل‌های قرآنی اعم از موسسات، خانه قرآن شهری و روستایی اظهار داشت: استقبال از تشکیل خانه‌های قرآن شهری در شهرستان بانه بسیار خوب بوده و رو به افزایش است.

وی در پایان یادآور شد: پنج مورد تقاضا به‌منظور راه‌اندازی و صدور مجوز برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در واحد فرهنگی این شهرستان در دست اقدام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.