برگزاری نشست حلقه جوانان بهشتی در شهرستان سروآباد
25 مرداد 1402 - 14:02
شناسه : 11381
بازدید 58
9
به مناسبت ماه محرم نشست حلقه جوانان بهشتی شهرستان سروآباد با حضور جمعی از ماموستایان و فعالین فرهنگی و قرآنی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، به مناسبت ماه محرم نشست حلقه جوانان بهشتی شهرستان سروآباد با حضور جمعی از ماموستایان و فعالین فرهنگی و قرآنی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد ضمن تسليت ايام محرم الحرام و تشریح طرح حلقه های جوانان بهشتی
، به روايت مشهور” الحسن و الحسين سيدا شباب اهل الجنه” اشاره کرد و افزود : این روايتي است كه از فريقين رسيده و در ميان اهل سنت جايگاه ویژه و خاصي دارد.
وی افزود : تلاش در جهت شباهت به اين الگوهاي بهشتي ظرفيتي است كه ميتواند اقدامات زيادي را در ذيل آن انجام و جامعه ايماني را در اين مسير راهبري نمود.
در ادامه آقای زارعی زارعی فرماندار شهرستان سروآباد نیز به ارائه نکاتی جهت اجرای هرچه بهتر طرح جوانان بهشتی اشاره کرد و تصریح کرد: اجرای برنامه های فرهنگی نیازمند هم افزایی ،همکاری و مشارکت تمامی نهادهای مرتبط است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.