برگزاری جشن میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) در شهرستان سروآباد
26 مهر 1402 - 13:45
شناسه : 12921
بازدید 53
6
هرساله به مناسبت ماه ربیع الاول و میلاد حضرت ختمی مرتبت مراسم و جشن های پرشور و با شکوهی در اقصی نقاط شهرستان  سرواباد برگزار می شود.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرواباد با اعلام این خبر گفت: ربیع الاول ماهی است که در آن خداوند رحمت و برکات خود را به مردم ارزانی داشته است و هرساله به همین مناسبت مراسم و جشن های پرشور و با شکوهی در اقصی نقاط شهرستان  سرواباد برگزار می شود.

وی افزود : در این ماه پرخیر و برکت در تمامی مساجد شهر و روستای این شهرستان مراسم مولودی خوانی برگزار شده با توجه به عشق و محبت وصف نشدنی مردم  به حضرت محمد (ص)  اغلب این جشن ها مردمی بوده و همگی با شور و اشتیاق بسیار در برگزاری این مراسم ها همکاری و مشارکت می کنند.

حجت الاسلام رستمی ابراز کرد : از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این مراسم سخنرانی درباره فضایل حضرت محمد (ص) ، مولودی خوانی  ، ذکر مناقب ، اجرای گروه تواشیح ، توزیع شربت و شیرینی و… می باشد.

وی به برنامه های برگزار شده  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در این ماه اشاره کرد و افزود : برگزاری ویژه برنامه میلاد نبی مکرم اسلام (ص) در شهر سروآباد ، محافل انس با قرآن ، برپایی ایستگاه صلواتی ، تبلیغات محیطی ، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های اجرا شده در این ماه بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.