برگزاری مراسم اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در شهرستان سروآباد
02 آذر 1402 - 14:31
شناسه : 13767
بازدید 51
3
مراسم اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم با حضور مدیران شهرستانی و دانش آموزان دختر در محل پارک کودک شهر سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ مراسم اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم با حضور مدیران شهرستانی و دانش آموزان دختر در محل پارک کودک شهر سروآباد برگزار شد.
فرماندار سروآباد در اين همايش با تبريك هفته بسيج از حجاب و عفاف به عنوان زينت زنان و دختران ياد كرد و افزود: حجاب و عفاف موجب عزت و سربلندي زنان و دختران است.
حسن زارعي افزود: برخلاف جامعه غرب كه حجاب و عفاف را باعث عقب افتادگي و عدم پيشرفت و مانع آزادي مي دانند حجاب و عفاف باعث پيشرفت و ترقي جامعه اسلامي است و باعث مي شود زنان و دختران پاكدامن در مسير ترقي و رشد قرار گيرند.
فرماندار سروآباد با بيان اينكه مهمترين وظيفه حاج قاسم سليماني مقابله با استكبار جهاني و حفظ حجاب و عفاف در جامعه بود خاطرنشان كرد: امروز راه حاج قاسم ادامه دارد و همه ملت ايران راه اين سردار بزرگ دل ها را ادامه مي دهند و به دشمنان اعلام مي كنيم كه ما پيروان حقيقي اين سردار عزيز هستيم و اجازه نخواهيم داد كه دشمنان ، مسئله حجاب و عفاف را بهانه كرده و به انقلاب ما ضربه وارد كنند و تا آخرين قطره خون خود در برابر دشمنان ايستادگي خواهيم كرد.
در پایان این مراسم از برترین های عفاف و حجاب،دانش آموزان نمونه، برترین های علمی، ورزشی و اخلاقی با اهدای جوایزی تجلیل بعمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.