برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های ماه مبارک رمضان در شهرستان سروآباد
21 اسفند 1402 - 23:23
شناسه : 16912
بازدید 37
3
جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی برنامه های ماه مبارک رمضان شهرستان سروآباد با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های ماه مبارک رمضان شهرستان سروآباد با حضور  زارعی فرماندار، حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه زارعی فرماندار  شهرستان سروآباد طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن سال جدید و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماهی سراسر نور و رحمت است و انشاءالله بتوانیم با قلبی مملو از ایمان به استقبال ماه مبارک و بهار قرآن برویم و از برکات روزهای گرانقدر رمضان بهره مند شویم.

وی افزود: ماه رمضان ماه اُنس  با قرآن کریم است ، ماه اصلاح و بازسازی است ، ماه  میهمانی خدا و ماهی بسیار پر خیر و برکت است و امید است انسان در اعمال و رفتار خود تجدید نظر کرده و از برکات معنوی این ماه استفاده نماید.

فرماندار شهرستان سروآباد تصریح کرد: تنوع و جذابیت برنامه‌ها، برپایی جلسات و محافل انس قرآن کریم، توجه به ارتقای معارف الهی در بین اقشار جامعه و نسل جوان جزء موارد مهمی است که باید برای انجام آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد : لازم است همه ادارات و نهادها در این ماه مبارک برنامه های جذاب و متنوعی تدارک ببینند و همچنین برای برای انجام مراسم و برنامه های شهرستانی همکاری و مشارکت فعالانه ای داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد هم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  بیان کرد: ماه رمضان، ماه بهار قرآن، فرصتی مناسب جهت ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق انس با معارف و آموزه‌های قرآن کریم است و امیدواریم با برگزاری برنامه‌های شاخص  قدمی در ترویج فرهنگ قرآنی برداشته باشیم.

وی به برنامه های پیش بینی شده در ماه رمضان اشاره کرد و افزود :پویش طرح ملی مستورا، برگزاری محافل قرآنی، مسابقات در فضای مجازی ،کرسی های تلاوت، تجلیل از فعالان قرآنی،  برگزاری نمایشگاه خوشنویسی قرآنی و .. از جمله برنامه های این ماه هستند و اظهار امیدواری کرد همه ادارات همکاری و مساعدت لازم جهت برگزاری باشکوه این برنامه ها داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.