برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرستان سروآباد
17 فروردین 1403 - 12:59
شناسه : 17287
بازدید 28
2
راهپيمايي روز جهاني قدس همزمان با سراسر كشور از ساعت 10 صبح با حضور پرشور مردم روزه دار و مرزدار شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغاتت اسلامی استان کردستان؛ راهپيمايي روز جهاني قدس همزمان با سراسر كشور از ساعت 10 صبح با حضور پرشور مردم روزه دار و مرزدار شهرستان سروآباد برگزار شد.
شركت كنندگان در اين راهپيمايي با تجمع در ميدان شاه عبدالعظيم و حركت به سوي خيابان معلم در دبيرستان شهيده سميه گردهم آمدند و با سردادن شعارهاي مرگ بر اسرائيل مرگ بر آمريكا و مرگ بر استكبار ضمن محكوميت شديد جنايات رژيم غاضب صهيونيستي در كشتار مردم مظلوم فلسطين و حمله به كنسولگري كشورمان در سوريه و حركت تروريستي روز اخير سيستان و بلوچستان حمايت قاطع خود را از ملت مظلوم فلسطين اعلام كردند و خواستار پاسخ شديد و قاطع و دندان شكن به استكبار جهاني شدند.
ماموستا اقبال بهمني نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: آخرين جمعه ماه مبارك رمضان از سوي معمار كبير انقلاب اسلامي به نام روز جهاني قدس نامگذاري شد و اين روز آغاز نقطه اميدي براي نابودي رژيم جعلي صهيونيست شد.
وي افزود: روز جهاني قدس طبق آيه قرآني يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ نامگذاري شده است.
نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: اراده كفار، اراده صهيونيسم جهاني و استكبار اين بود كه مسلمانان و اسلام و قدس را نابود كنند ولي اراده خداوند متعال بر اين است كه با ارسال انسان هاي صالح و مومن نور خدا خاموش نشود و هميشه روشن باشد.
وي اضافه كرد: اگر به پرچم اسرائيل غاضب نگاه كنيد در بالا و پايين آن 2 خط آبي وجود دارد كه خط آبي نماد رود است و نظر آنها بر اين است كه از رود نيل تا رود فرات كه مصر تا شمال عراق و بسياري از كشورهاي منطقه را شامل مي شود جزو اسرائيل است و بايد در اين نقشه آنها كه خاورميانه بزرگ براي خود تلقي مي كنند قرار گيرد.
ماموستا بهمني افزود: اما حركت معمار كبير انقلاب اسلامي در نامگذاري روز جهاني قدس اين نقشه و اين توطئه آنها را نقش برآب كرد و امروز مي بينيم كه صهيونيست ها دورتادور شهرك هاي خود را با ديوارهاي بلند و بتني براي جلوگيري از انتفاضه و مقاومت مردم فلسطين مقاوم كرده اند كه اين به معني آن است كه تاريخ اين رژيم جعلي روبه افول و نابودي است.
وي در پايان ضمن محكوميت شديد حمله به كنسولگري كشورمان در سوريه و حمله تروريستي اخير به سيستان وبلوچستان و شهيد شدن تعدادي از نيروهاي رشيد اسلام تاكيد كرد: اين جنايات استكبار جهاني بدون پاسخ نخواهد بود سربازان و جان بركفان ميهن اسلامي ما به سخت ترين شيوه جواب دندان شكن و محكمي به آنها خواهند زد.
گفتني است در روستاهاي بزرگ شهرستان سروآباد نظير پايگلان و بيساران و دزلي راهپيمايي روز جهاني قدس برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.