برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرستان سروآباد
26 اردیبهشت 1403 - 1:41
شناسه : 18001
بازدید 19
1
دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور جمعی از فعالان و علاقمندان حوزه قرآنی در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور جمعی از فعالان و علاقمندان حوزه قرآنی در محل سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد برگزار شد.

آقای ایزدی (استاد دوره) با اشاره به نقش مهم آیات الهی در سبک زندگی انسان‌ها گفت: قران کریم به‌عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه پیامبر گرامی اسلام نقش سازنده غیرقابل‌انکاری در زندگی فردی و اجتماعی دارد.

وی قرآن کریم را عاملی مهم در ایجاد صمیمیت و صفا در زندگی بشر برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر از این کتاب بزرگ آسمانی به‌خوبی در زندگی خود استفاده نمائیم حتماً از محیطی سرشار از صفا و صمیمیت برخوردار خواهیم بود.

ایزدی خاطرنشان کرد: قرآن کریم تنها کتابی است که انسان‌ها می‌توانند با تمسک با آن راه خوشبختی و سعادت را پیموده و با درس‌آموزی از هشدارها و تذکرات آن سبک زندگی قرآنی را در زندگی خود پیاده‌سازی نموده و با فهم صحیح از آیات آن می‌توانیم اصول و پایه‌های زندگی خود را برنامه‌ریزی نموده و مشکلات خود را با تمسک از آن حل نمائیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.