جشن بزرگ میلاد کوثر در بیجار برگزار شد
24 دی 1401 - 12:37
شناسه : 2784
بازدید 85
9
همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، جشن بزرگ میلاد کوثر در مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، در این آیین که با حضور بانوان، مسوولان و خانواده های شهدا برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خورشیدی امام جمعه بیجار با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س)عطیه ای الهی است؛ اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ مادر و روز زن نشان دهنده اهمیت نقش زن درایران اسلامی است.

حجت الاسلام خورشیدی به جایگاه بالای خانواده در اسلام اشاره کرد و  افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) پشتوانه مردی شد که وظیفه هدایت جامعه بعد از پیامبر را عهده دار بود و این مرد تاریخ ساز، نیازمند چنین همسری بود.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) هدیه ‌ای الهی برای بشریت بود و به عنوان انسانی کامل برای الگوپذیری برای تمام بشریت به خصوص زنان مسلمان مطرح است.

امام جمعه بیجار  در پایان ابراز امیدواری کرد که زنان مسلمان ایران با تمسک از فضایل حضرت زهرا (س) و بهره‌ گیری از ابعاد شخصیتی ایشان بتوانند روز به روز در پیشبرد اهداف فردی و اجتماعی و همچنین اعتلا و پیشرفت روز افزون نظام اسلامی ایران موفق باشند.

گفتنی است؛ در ادامه این جشن، گروه سرود و مولودی خانی اجرا شد و هدایایی به بانوانی که نام آنها  ًفاطمه ً یا  ًزهرا  ً بودند اهدا شد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.