برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله 13 آبان در شهرستان سروآباد
11 آبان 1401 - 14:23
شناسه : 993
بازدید 77
5
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله 13 آبان با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرواباد و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی سروآباد
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله 13 آبان با حضور حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرواباد و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه زارعی فرماندار سرواباد طی سخنانی بیان کرد : 13 آبان ، یادآور سه واقعه مهم تبعید امام به تركیه در سال 43، كشتار دانش آموزان بی گناه در سال 57 توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در ایران در سال 58 توسط دانشجویان خط امام است.

در ادامه حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد ضمن تشریح برنامه های این اداره به مناسبت یوم الله 13 آبان بیان کرد: ملت ایران یك ملت آزاده و بیدار است و به دشمنان اجازه نخواهد داد در كشورشان دخالت كنند و هرگونه جنایات و قتل و كشتار در جهان را به شدت محكوم می كنند.

وی افزود: 13 آبان روزی مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است چرا كه ریشه فتنه و فساد برای همیشه در كشور برچیده شد و همانطور كه معمار كبیر انقلاب فرمودند، تسخیر لانه جاسوسی آمریكا در این روز مهم،انقلاب دوم ملت ایران بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.